#2 Trebam li [brending]?

[brendiranje], “branding”; hrvatski kolokvijalizam od rng. branding = označiti, žigosati, izvorno od obilježavanja stoke. 

 

Ne, ne trebate [brendiranje]. Niti branding. Ni vizualni identitet. Ni logotip. Ako imate sreće da imate dobrog kuma preko kojeg “direktno” prodajete svoje proizvode i/ili usluge jednoj od 4 tvrtke koje plaćaju avansno, ne pitajući što i kako im planirate isporučiti, onda Vam zaista ne treba.

 

Ako pak spadate u bilo koju drugu kategoriju ako si, nedobog, isplačujete direktorski minimalac jer pokušavate podići svoju mladu, zelenu firmicu na noge, naći svoje tržište i koliko-toliko dostojanstveno živjeti od svoga rada i odbijate biti schrodingerovom mačketinom, onda Vam [brendiranje] svakako nužno treba.

Ako ste investiralu hrpu (kreditiranog) novca kako biste ostvarili genijalnu ideju koja vam se sinula dok ste prali suđe poslije nedjeljnog piceka s mlincima, mislite li da si zaista možete priuštiti luksuz nemanja identiteta?

 

Ili, da cijelu stvar postaavim u drugačiju perspektivu; biste li vi kao persona voljeli kročiti kroz svijet bez identiteta, bez mogućnosti da Vas se prepozna u gomili, bez mogućnosti kreiranja lojalnih odnosa? Pa da nakon nekog vremena, kad poelite, recimo, novu frizuru, uopće postoji netko kome ju možete pokazati i tko će ju uopće primjetiti? Naravno, identitet je nešto daleko drugačiji od frizure, ali je oa i dalje “čini čovjeka”. Ili je to odijelo;)?

 

Znate i sami da je to (na vašu veliku žalost jer i za to treba novac) tako, pa zašto čekati? Možad dok ne potrošite sam (kreditirani) novac? Hoće li tada “stvar” krenuti sama od sebe? Mislite svojom glavom, ne dajte se “dići na foru” i napravite ono što Vašoj firmi treba da stasala i narasla velika i jaka. Ako to uključuje i zdjelu žganaca povrenenoo, neka!

 

Budite svoji;)

Tea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *